Korporativno volontiranje

Autor tea44, Srpanj 01, 2014, 03:29:09 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

tea44

Korporativno volontiranje je trend u volontiranju u kojem poslovni sektor potiče svoje zaposlenike na volontiranje. Volontiranje zaposlenika je neplaćena aktivnost poticana i podržana od strane tvrtke/poduzeća, koje pomaže neprofitnome sektoru i doprinosi razvoju zajednice. Najčešće se taj dobrovoljni angažman odnosi na uključivanje zaposlenika u različite aktivnosti/akcije organizirane od strane neprofitnih organizacija.

Podrška zaposlenika se ogleda u informiranju i poticanju zaposlenika na volonterski angažman, omogućavanju fleksibilnog radnog vremena zaposlenika koji volontiraju, organiziranju timova zaposlenika za provođenje volonterskih akcija izvan ili u okviru radnog vremena i nagrađivanju volonterski aktivnih zaposlenika. Koristi od korporativnog volontiranja imaju same kompanije, zaposlenici i zajednica.

Zašto korporativno volontiranje?

- Ukazuje na društveno odgovorno poslovanje
- Izgrađuje se tim
- Povećava produktivnost
- Jača se povezivanje s klijentima
- Stvara se dobar ugled u društvu
- Smanjuju se troškovi
- Poboljšava se javni imidž i potiče potražnja
- Zaposlenici razvijaju nove vještine
- Ukazuje se zaposlenima da su vrijednosti volontiranja ujedno vrijednosti vaše tvrtke (humanost, podrška, suosjećanje).

Koristi za zaposlenike

- Unaprjeđenje interpersonalnih vještina i vještina vođenja
- Smanjenje izolacije i povećanje interakcije zaposlenika na različitim razinama funkcioniranja poduzeća
- Dodavanje na osjećaju raznovrsnosti i zadovoljstva te povećavanje osjećaja samopoštivanja
- Unaprjeđenje doprinosa zajednici od strane zaposlenika.